Måndag 8 November

Även ifall jag älskar allt som har med träning att göra känner man ibland att jag orkar inte prata, diskutera eller träna denna dagen.. Så känner jag idag.. Var grymt laddad för Linas TTpass men nu är jag så trött så jag orkar knappt stå på benen.. Bitter över att jag inte hittar den alldeles perfekta kalendern och att det redan är mörkt fast klockan bara är 4.. Idag tänker jag istället göra jag helst det här:

♥ Slinga håret
♥ Få massage
♥ Ut och äta med Sandy
♥ Uppdatera min nya kalender på iphonen.

Känns så underbart rätt.. och laddar istället för morgondagens hårda överkroppspass som är veckans höjdpunkt som vanligt. Ett löppass med Ann i dagarna ser jag också fram emot.. dock hoppas jag på att det inte ska fortsätta med så många minusgrader som idag.

Som sagt bitter över kalendern.. Ni som känner mig vet, im Addicted!! Pennor & kalendrar! Min gamla "personliga almanacka" - den layouten gillar jag inte längre, min nya är kladdig och jag vill bara ha en nu NU! Alla jag tog i idag gjorde mig besviken och illamående.. Vart är den perfekta kalendern? Hade spanat in en läcker babe på Ordning och reda, en i läder, svart.. men nu har ju affären flyttat från stan och hemsidan är en enda röra!! Har tagit ner en ny app men det går nog aldrig att ersätta en fysiskt UNDERBAR kalender! - mitt I- landsproblem nr 2



Hur som haver, en massage av Eric nu och sedan Olearys med sandra. Perfekt till morgondagens Dexa test då vi får se vad min kropp består utav.. Skall lägga åp några extra fett procent ikväll, yummi!


And BTW, har inhandlat den alldeles perfekta nyårsklänningen, Cant wait! But where is the party?

Kommentarer
Postat av: pj

extrafilm har dom kalendrar för 275 kr och då får du klistra in massa foton (helst på mig) lite här och där i hela kalendern. Får designa den själv.. det ska pettera göra!

2010-11-09 @ 09:18:16
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0