Onsdag 10 November

Nu har vi fått tentaresultaten från Biomekanikskursen och jag klarade den, puh! Kändes skönt att mina timmar av plugg i Halmstad och Tunisien gett utdelning annars hade jag varit en aning besviken.

Igår masserade jag för första gången en av spelarna i Thoréngruppen och det kändes bra.. ju mer praktik desto bättre, imon är det Tegs A-lags tur..

Det är en kluven Emelie som sitter vid tangenterna idag.. det är typ 3 dm snö och jag vill julpynta. Men då har jag julnazin Petra som är otroligt sträng när det kommer till julen och dess festligheter. Inget pynt innan 1 advent vilket jag tycker är seeent. Eller kanske inte egentligen.. Men nu är det snö, kallt och jag är ledig?.. Come on? Sen så försökte jag med att men petra, jag är ju bara hemma i umeå ca 2 veckor i december, jag hinner ju inte njuta? men nä.. det argumentet höll ej.. nåväl ett par röda gardiner åkte upp ialf..

Idag kan det bli en hypad dag eller en lugn.. har inte bestämt mig än, tog ialf sovmorgon och sen städat hela lyan.. Blir någon form av träning, inte bestämt vad.. hm.. hade behövt köra ben.. oh yes.. men ah.. Ska eventuellt fixa håret, på möte med Linda och till My haha.. oj en del men sjukt mysiga saker så who can complain?



Kommentarer
Postat av: petra

akkurat!!!

2010-11-13 @ 20:17:18
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0