Söndag 14 November

Finns det något skönare än att sitta i mysbyxor, dricka pepsimax, måla naglarna och se gossipgirl&The Hills? Oh No! Helt underbart! Önskar jag kunde göra det varje dag och har någon alla avsnitt hör av er!
För övrigt blir jag galen av all frestelse av fina armband, ringar och fina kläder och att kolla på mina favorit program gör frestelsen större, aj aj!

Nåväl, dock något bitter över att jag inte har hunnit bli miljonär än och hade kunnat köpa allt jag önskar men men.. Dagen började med PW till Personalmöte på Olearys och sedan deg med Eric.  Tacos på schemat såklart i och med att fredagens middag blev annat.. Fråga inte varför ;)
Imorgon vankas de arbete på MQ Strömpilen.. lyckas inte dra mig där i från än hehe.. nej men känns riktigt roligt och jag har då inget emot att finnas tillhands om det behövs.. det är helt underbara tjejer.. Nu blir det till att njuta av sista timmarna av söndagsmyset och i morgon vankas ÖKgym, föreläsning och jobb på MQ.


... och till en annan sak. idag fick jag ett inlägg av Philip Lundberg, en helt underbar vän. Det var längesen, saknar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0