Söndag 21 November

Det med julklappar är inte så lätt alltid.. eller jag tycker alltid jag hittar fina saker som jag tror folk uppskattar men smaken är ju som baken... Hm.. Men de flesta är nu inhandlade och det känns ju förträfflligt. Min egna lista är också skriven men inte överdrivet lång.. Sweet. Får tips tomtefars springtös på Onsdag, japp då kommer Mamsen ♥
Idag började jag och Eric dagen med PLAZAS frukostbuffé, helt underbart. Våfflor, frallor, ostar, kex, frukter! Varje Söndag? - Ja tack!

Sweet, Blev just utmanad av Janne (Erics Dalafar) på kort vasat 2012 - 3,5 mil skidor.. Usch.. skidor, men Janne du ska nog få se ;) Great... då är det väl bara att köra? Börjar iallafall med ett vo2Maxtest imon.. då ser vi vart jag börjar i från.. haha


Idag saknar jag min Peeterra! Föreställ er en underbar person. En sådan du helst skulle vilja ha sittandes på köksbänken när du lagar mat, en sådan som sitter på andra sidan soffan, följer med dig vart du än ska och som bara är glad&söt! Så känner jag för Petra.. Hon bodde ju förut i min garderob och det var ju optimalt. Då kunde man ju bara plocka ut henne när man ville... Men nu blir det svårare... Tråkigt :( Men hon kommer ju till mig snart och det ska bli insane. Med Petra behöver man inte göra en massa speciellt för det är redan speciellt. Det finns inga ord för det. Det är bara optimalt!

Det kommer alltid vara vi no matter.. Hon hyllar tacos, ullared och julen. Kan det bli bättre? Ja kanske om hon gillade Inger :/ Men men.. det löser sig.. INTER NOS - between us



Kommentarer
Postat av: petra

ääääääääääääääääääntligen förklarar du min kärlek till mig. MERA MERA MERA

2010-11-22 @ 05:21:56
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0