Tisdag 16 November

Om det skakar och är jobbigt att bre ett knäckebröd och att mixa en smoothie, då har man tränat hårt. I dag har det blivit tre pass, opps.. Först ett underbart spinningpass med Kalla, sedan benträning innan Punchen. Punchen skulle egentligen inte stå på schemat tänkte jag.. sen smet jag in och skulle kolla men då fastnade jag med en som inte hade en partner.. Inte vem som helst utan typ 100 kg muskelberg som även är thaiboxare.. Jag trodde seriöst att jag blev misshandlat tills jag insåg att jag tränade.. Jag körde på hårt, ja det gjorde jag, men slogs ju för mitt liv?!. Skämt och sido.. det var grymt utvecklande att köra med han och han puschade mig och fick mig att prestera mitt yttersta men att typ helst vilja ta en paus innan man går hem är rätt kul haha!Ja Det var grymt roligt! i efterhand ;) Ja.. Shit. Hittar inte orden.. det var värker, mina armar skakar, jag tvättade inte håret för jag orkade inte haha. 5 pass redan denna vecka.. Kul.. kollar man två inlägg tidigare skriver jag att " måste träna 2 gånger om dagen för att må bra" haha.. då har men fel träningssyn.. Well.. jag har verken spytt upp min mat, inte valt att äta eller ska gå ner i vikt.. Hade bara grymt roligt och imorgon tar Emelie en vilodag!! jojo! En avslappnad vilodag! ibland har man dagar då träning är det roligaste.. Men imon ska jag ha en annan hobby, Min ILLER!

Och.. Jag är numera medarbetare på Intersport! Känns så sjukt roligt och upplärningen börjar på Torsdag. Sovmorgon imon, finns inget bättre än att ta sovis med Eric.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjaa snygging!! jo bara bra med mig, hur är det själv ? Jo hus har ja köpt så det börja bli seriöst upp i stockholm nu =) hur går det med dina stockholmsplaner?? Vi måste ta och ses inom det här året =) Kramara

2010-11-17 @ 19:46:54
URL: http://h4nna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va roligt hoppas du får praktik här uppe! Vi har köpt lite söder om stan, ca. 10-15 med bil från city.. KLART du får komma och hälsa på när du vill =) Kram

2010-11-18 @ 13:35:04
URL: http://Hanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0