Torsdag 18 November

Idag hade jag mitt första pass på Intersport och det var mycket lärorikt. Eftersom jag inte är en hajktjej eller storfantast av längåkning odyl (än) så var det mycket att ta in på jackavdelningen där det fanns X antal foder, membran osv. Intersport Umeå har över 100 anställda och är enormt stort vilket jag insåg idag. Ser fram emot mitt nästa pass som är redan i morgon. Hem till lunch och sedan planera pass och pyssla en del. Tiden går så snabbt, känns inte som jag hinner med? Hur som Total passet gick kanon och hade finbesök av Fröken Skaune! Hade jag vetat att hon skulle komma hade jag givetvis tvättat håret innan och sett till att glänsa lite extra men hon dök upp som gubben i lådan :) Punchpasset blir inte lika energirikt som jag hoppats.. I och med att TT måste göras om varje vecka blir det att Punchen hamnar i skuggan då jag helst uppdaterar de passen varje vecka med. Dags att tänka om tror jag! Det är ju trots allt Punchen som är min grej.

Efer mina pass var jag trött och hängig så gick hem.. jag som skulle träna. Men som Sara sa, spara de krafterna istället. Och de rådet tog jag. Hem till två pepparkakor med ädelost och ett ägg. Nu blir det att kika över framtida pass och sova tidigt.

I morgon, fullspäckad dag som alltid, 7.00-7.40 Spinning. 7.45-8.40 BodyBalance 10-13 Intersport, 13-15 Lunch och en sväng på stan? 15-23 Olearys, Det är hårda bud i mellerud så att säga!

Nä en pepparkaka till va?  Jag tror det, måste ju ha något att cykla av imorgon :) Och till den mest underbara förvåningen så var det Ewelie som ska hålla spinningen imon, Längtar!

Längtar tillbaka till värmen och alla djur :/

Kommentarer
Postat av: Catalina

Hahaha!! Du som e så fin i ditt hår å dina coola Rosa kläder:)blev imponerad av ditt pass, sjukt jobbigt... Kommer ge mej ångest att gå dit igen,en de e bara att ta tjuren vid hornen..kör hårt im, ingen dålig dag du har...å se till att slappa lite i helgen, de e du värd:)

2010-11-18 @ 22:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0