Fredag 3/9

I peed in a cup! Yes, i går på dopinglabbet fick jag göra ett dopingtest. Mycket intressant men gillade inte kissa i en kopp delen  men det är ju det som det går ut på så fick gilla läget. Nu har man gjort det men blev besviken över att det inte skulle lämnas in på analys, ville se så man inte var oskyldigt dopad genom några amerikanska huvudvärkstabletter haha. men vore dock trist om jag var det för då hade jag blivit avstängd från Iksu. Skämt och sido, inte dopad men vore ändå kul att få ett intyg på det.. jaja..

Hem och skulle up på en löptur med Eric men jag har inte mått 100 de senaste 2 dagarna och när vi väl hamnade på löpspåret fick hag avbryta och nöja mig med att gå hem och laga lax  i ugn, helt okej det med. Gick och ja mig kl 20.o0 i hopp om att må bättre idag och kurereade mig med Erics underbara sockerkaka, finns ingen så saftig och god. Si så där men har jobb att sköta idag så får försöka bortse från hälsan en sväng. Det är ju fotboll ikväll så blir dubbelt och Linda behöver verkligen hjälp i den hektiska resturangsvärlden så bäst jag inte blir värre, håll tummarna!

Trist, ingen träning på 3 dagar och jag som skrivit i bläck min kalender, snyyyft haha! Nåväl, jobbat på lite mer med massagearbetet och kollat gårdagens biomekanik föreläsning som innehöll mycket formler och matte, buhu. så  nu ser jag fram emot den lediga tid jag har i helgen, detta kommer läggas på, förhoppnings, träning, innenbandy och god mat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0