Söndag 5/9

Underbara söndag, NÄSTAN på samma nivå som fredagar har jag insett. Kände mig lite små stressad igår och kände att denna söndag kommer vara fylld med mycket saker som jag inte egentligen har tid med och det finns mycker som jag vill göra, 1, sova ut, 2 städa, 3 pyssla, 4 plugga, 5 innebandy, 6 laga god mat och 7 bara njuta.
Det mesta kommer jag nu hinna med, gick aldrig på erics sista match, i och med att de endå inte hade chans att gå till final så fick jag tillåtelse att sova ut.. vaknar och inser att vi har kanelknäcke, (som jag rekomenderar att man skall smör med havvsalt..) gjorde mig en sån till frukost och sedan städade jag lägenheten samtidigt som jag gjorde hemmagjord naturgodis för första gången, återstår att se resultat.. And, ett grymt bra simpsonsavsnitt på TV:)

När Eric kommer hem blir det att äta resterna från vår hemmagjorda pizza och eventuellt gå på finalen idag. Sedan blir det någon godmiddag och slutar framför en bra söndagsfilm, som egentligen inte måste bara så bra utan lite halvbra :)
Finns det tid över tänker jag gymma ÖK!!



Kommentarer
Postat av: Simons

Mm, när får man smaka de där då?=)

2010-09-05 @ 10:43:07
URL: http://simonchorell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0