Tisdag 7/9

Målade naglar i oranget glitter, mycket trevligt och både flyg&tåg är bokat till Stockholm, jajjemen, Mamma,Pappa, Niklas & jag skall nämligen åka till Tunisien i Oktober. Precis vad jag behöver!! Men det är inte bara för min skull vi åker dit utan pappa fyller nämligen 49,67789 år!!! Yaaay! Eller ja i Januari men i och med att jag numera är student är jag lite svår att få med så vi fick anpassa, tacksamt. Stället skall tydligen vara ett riktigt lyxhak, en ö utanför fastlandet som man får då ta sig till fastlandet, spa, allinclusive, pool och strand, träningsaktiviteter och sol -kan inte bli bättre. Och ser framemot att bara få njuta med min underbara familj! Åh längtar. Missar spinningutbildningen men vad gör det, det kommer flera tillfällen och att vara med familjen är helt klart det rätta valet!

Nu har vi bara saker att se framemot:
Morgondagens löptur, lördag - Eric & jag 1,5 år vilket betyder IKSU spa och resturang. Tors - instruktörs debut efter sommaren på riktigt och sedan i vecka ledigt och sedan till Tunisien. Snart jul och då blir det HALMSTAD!
Kom på mig idag, ritade  hjärtan i blocket idag, saknar halmstad och älskar Eric. Tjooop.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0