Ge mig bra vibrationer.

Puh, dagarna är verkligen fullspäckade, det är inget jag tänker sticka under stolen med. Försöker hitta energi lite över allt... Började morgonen med gymträning med Cissi. Tyvärr var jag ruskigt trött men presterade ändå någorlunda. Det var en heldag i skola med föreläsning & grupparbete. En snabb middag och sedan vidare med Jenny på fysjympa för första gången. Ha, jätte roligt :) Riktigt bra pass, dock är jag inte van vid den träningen men bra med variation:)
Masserade sedan Thoréngruppen och nu är det åter till studierna. Men det finns saker att se framemot i alla måsten:

· Eric ska komma på mitt pass i morgon
· Snart helg och jag är heeeelt ledig
· Ska köpa en pulsklocka
· Om några veckor kommer mina nya träningskläder

&.. det är bara början :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0