Helgsysslor.

Igår gjorde jag något som jag inte trodde jag skulle njta av, rensa hela lägenheten. Alla kläder, träningskläder, handdukar, lakan, smink, sladdar, vantar you name it. Och nu är vi redo att flytta! okej kanske inte riktigt än men skönt att slippa göra sånt när det är dags. Det som är kvar är förrådet.. fasar för den historian men men.

Lördagen var helt underbar, fylld med städning, plugg, promenad och godmat samt Twilight marathon!
Eric gjorde Kebab och tzatsiki. Idag fortsatt marathonet och nu har vi nybaktbröd, en timmes klokare(plugg) och nylunchade. Det bllev Erics nybakta bröd, champinjonsoppa med avacado. Redo för två tugga pass: Total training och spinning.



Kommentarer
Postat av: petra

jag är sjuuuuuk:(

2011-02-21 @ 15:07:13
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0