I love for little moments

Jag säger precis som Brad Paisley, i live for little moments! Det är de där bra dagarna, det behöver inte vara så märkvärdigt ens.. utan bara de där små sakerna som gör att livet blir så enklare bara.

Idag hade jag en hel dag med sådana stunder. Började med ett morgon pass på iksu som gick bra! Till skolan och ett jätte effektivt arbete och sedan ett otroligt intensivt och givande pass med Lina!. Crossfit med först övningar för överkropp, chins, thrusters och Kb övning. Sedan ben, mage och armhävningar följt av biceps,mage och axlar. Den känslan av att vara helt slut, hel nöjd och vara kung över sig själv, det är det jag tränar för, underbart!. Efter det hjälpte jag till med nikeleveranserna och kom hem till nylagad mat och nya nikekläder. 15 otroligt underbara plagg. Allt i från sporttoppar till löpajacka och "boyfriend fit" linnen. Fantastiskt! Nu tänker jag ta en stor kopp te och njuta av mina sista timmar på detta underbara dygn och ladda om för morgondagens morgonträning, grubbarbete med fika (Torsdagsfika viktigt!), jobba med nikegruppen och sedan följa med Thoréngruppen på bortamatch och massera. Kommer bli jätte kul!

Dags att ta vara på min goda känsla i kroppen och producera - det blir som bäst när man känner sig som starkast!


Kommentarer
Postat av: Catalina

Åh, fy va avis ja blir! Ja vill åsså ha nya träningskläder!!!

2011-02-09 @ 20:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0