Long time no seeee.

Händelserika dagar. I torsdags hade jag två kanon pass på iksu. Total var det som vanligt bra ös på och punchouten hade nästan fullt (70), sjukt roligt! Fredag blev det morgonspinning och core sedan redovisning och en riktig shoppingomgång på stan med Sandra och My. Det blev ett par nya skor, smink, skinnhandkar. Shoppingrundan avslutades med en afterwork på Olearys innan jag körde mitt sista pass! Det var grymt hektiskt men skönt att avsluta sin restaurantkarriär på toppen ;).

Igår var det jobb från 10-17 och efter det Personalfest med Interport. Så hem och svänga om för att sedan åka på förfest med D&D med god laxpasta och panacotta. Till Bräntbergslokalen för partaj!  Nu är lägenheten städad och jag skall snart svänga om än en gång för ett arbetspass.



Kommentarer
Postat av: petra

Interport?

2011-02-27 @ 13:07:10
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0