Hjärnan tar semester

Söndag är alltid söndag, trött och go i kroppen även fast man bara tagit det lugnt. Men trots det så bar det på eftermiddagen av till Iksu för Total Training och Spinning med Favorit Ewelie som instruktör ♥. Båda passen var helt klockers och jag måste säga att Ewelie är min favoritinstruktör genom tiderna! Mellan passen blev det tung magträning och vi kunde däcka gott i soffan till god söndagsmat, Cottege Enshiladas tillsammans med Solsidan.

Dagen idag var dock inte lika rolig. När klockan ringde trodde jag inte att det var sant! Från klockan 9-16 var det konstant föreläsning. Och jag är leden att säga det men en liten del av mig dog inombords. Dock var det ju intressant men det var såååå mycket. Vilket resulterade i att idag blev det ingen träning. Det är ju egentligen Punchout med Cecilia varje måndag men nej ingen energi kvar i mitt huvud och jag kunde kunde vara visualisera sängen framför mig. Så det blir att gå och lägga sig och ögna igenom dagens föreläsningar.

Roliga saker? Ja absolut, 3 Lönespec kom, Tjoohoo.. En praktikplats bestämd vilket innebär att jag och Peetera kommer bo tillsammans ett tag!! Hm.. God kycklingwok och nu sängen:)


Kommentarer
Postat av: Ewelie

"Love, oh, love, I gotta tell you how I feel about you

‘Cause I, oh, I can’t go a minute without your love

Like a satellite I’m in an orbit all the way around you

And I would fall out into the night

Can’t go a minute without your love

Oh, love, I gotta tell you how I feel about you

‘Cause I, oh, I can’t go a minute without your love"

2011-01-25 @ 08:51:54
Postat av: petra

jag tycker att din praktikplats förtjänar ett heeeeelt inlägg! Ett inlägg om vad vi ska göra, tacos, träning, pepsi max, gekås, raklett, godis, festa YOU NAME IT

2011-01-25 @ 09:12:59
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0