Måndag igen

Ännu en ny vecka har börjat och det börjar bli färre minusgrader så jag känner mig positiv inför framtiden.
Ny vecka betyder nytt tema - Blodet.. Känns som att det blir en lite lättare vecka än föregående, om vi har tur.

Måndag är alltid måndag och det innebär starten på en bra vecka. Så jag passade på att göra massor av saker som gör mig glad.
Beställde NIKE saker genom Iksu, fanns inte allt för mycket men lite nyheter på träningsfronten kommer ni att se.
På träningsfronten blev det "annorlunda" Totaltrainingpass men trött blev jag! Kände mig riktigt stark och fick även fint med beröm av Eric, vilket gör att man bara vill bli starkare och starkare, Följt av en timmes Punchout. Ett tag kände jag att det inte riktigt gick bra men efter 30 minuter av det sista passet kom energin och vi lyckades köra på riktigt bra.

Som vanligt under denna kursen innebär kvällarna plugg plugg plugg, så nu har jag pluggar och skall nu sova gott!
i morgon är det löpning med Ann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0