Tänk att

...om lite mer än 4,5 månad så har jag en kandidatexamen i idrottsmedicin.. har bott i Umeå i nästan tre år och två av dem varit med världens finaste kille! ♥.

I går hörde jag något,.. något så vettigt har jag inte hört på länge.. Man går ofta och grubblar över att man vill ta sig an nya äventyr men man hålls tillbaka av tryggheten eller att tryggheten, familj och vänner håller en kvar. Man fantiserar sig bort men skulle aldrig i den vildaste fantasin låta sig förverkliga dem..  Men jag är ingen sån, ingen sådan människa alls. Jag strävar inte efter tryggheten, jag söker efter friheten. I was born to fly..

Så nu.. när äntligen tre år har passerat ser jag bara framåt.. För jag vet att mitt liv, det blir vad jag gör det till och nu 2011 gör jag bara saker som gör mig gott. Jag tror på mig själv! Hur kan man bara inte längta, längta efter obestigna drömmar och äventyr?

Nåväl.. nog kan jag drömma.. men har ytterligare ett år, ett magister år.. men det är mitt stora projekt för stunden så jag håller tillgodo med den tillsvidare, med en flytt till dalarna, en resa med Peetera och många många kvällar i stugan i By.

Hm.. jag som inte trodde jag visste vad jag skulle skriva ikväll, det löste sig trots allt. Hoppas du ätit tacos idag!
Peetra&jag ska bo grannar när vi blir stora. Du gör mig hel ♥
Och det finns ingen finare än dig. ♥
Slutsats: Jag Önskar att alla hade en varsin Petra & Eric i sina liv.
Då hade det varit world peace, mat till alla och alla hade varit jävligt glada JÄMT

Kommentarer
Postat av: petra

Alla behöver en emelie persson också. glöm inte det!

2011-01-08 @ 19:00:55
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0