Träning & Studier

I morse var det tungt att gå upp men tanken på att rostad korvmacka innan träningen gjorde att det ändå gick. Mötte upp Cecilia för ett överkropps pass som var magisk! Skönt att jag hittat en ny och effektiv träningstjej ♥.

Resterande tid av dagen fram tills 14 var det artikelsökning på idr.med, hjärnan och träningens effekt. Intressant men många svårt termer att lära. Även ett stort suck till alla medlemmar som åt korvstroganoff. Min Fobi! HUVVA ;)
Klarade mig dock igenom då jag fick sitta i ett annat rum till de blev klara.
Effektiv som jag är slumrade jag till en timme och fick korvstroganoff serverat och nu gör jag mig i ordning för ett löppass med Ann :) Håll tummarna för att jag inte ramlar.

OCH... Bootcampet är fullbokat till lördag. Har ni bra träningsmusik så hojta till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0