Fullt ös!

En sovmorgon - yes! Vaknade av det underbaraste. Min iller som kryper runt fötterna! Upp för frukost och föreläsning. En halvtimme efter får vi reda på att han inte kommer och vi får starta ett tufft grupparbete. Tema:  Vilka effekter har specifika fettsyror av PRo vs Antiinflamatoriska eikosanoider. Kan eikosanoider påverka muskär adaptation vid träning?

Jag smet och värmde matlådan för att sticka iväg på lunchen och köra ett Total trainingpass med Cecilia. Linas pass är alltid vassa och jag kände hur spagettin var på väg upp igen. En favorit i repris, lunchen var ju smaskig! Cyklade hem och började jobba med grupparbete! Nu blir det att slänga i sig en halv enchillada och ge sig av för Milen med Ann! Tur att jag har henne som känner till och är van vid detta klimatet. Hon får bestämma vad jag tar på mig. Efter det; stor handling och fortsatt plugg!

Håller tummarna för en bra dag Bosse ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0