Ingen träning.. jobb och shopping.

Träning? inte en chans.. även om jag vill så finns det inte tid.. 10-23.30 nu i dagarna gör det omöjligt.. tur att jag går mycket på jobbet...

Denna vecka har jobbet varit extra lättsamt då jag jobbat med Hanna. Har hunnit med lite shopping på mina korta raster, idag blev det 3 par nya trosor från Lindex, smink från The Body Shop och en tröja från MQ! Har även hunnit med 3 julklappar, det ni. Min tanke detta året är att inte bli chockad över att julen kommer och man har lite pengar...nä jag vet att det kommer i December å nu börjar jag samla in så jag bara kan lääängta och njuta av julen. Har lite småplaner för julen men återkommer längre fram men.. vet att mina halmstad hönor kommer bli glada!


Tyvärr kände jag mig inte bra och var tvungen att övertala Olles så jag kunde vara ledig.. Men till sist tillät han mig och det kändes skönt.. Att få vara hemma, beställde en pizza, hade hemma spa, målade naglarna, hårinpackning och  ljus i badrummet... det är livskvalitét. Nu skall jag sova så jag blir frisk  imorgon, har tre jobb, men skall försöka bli av med mitt pass på måbättre.. känns inte bra att hålla pass när man är sliten!! Håller tummarna, känner att det är dags att börja tänka på sig själv först. och påtal om ens egen hälsa, idag köpte jag både plackers och Flux, fräsch i munnen känns riktigt skönt :)


Snart kommer Peeteera, skall bli så mysigt. Och endast några få veckor tills jag drar till Karlsborg.

Mina nya gobitar från MQ

Kommentarer
Postat av: PJ

julklappar? say what loca?

2011-07-30 @ 20:40:52
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0