Det händer grejer

Tillbaka efter en grymt trevlig och lyckad helg i huvudstaden med Minken och Eric. Började en ny vecka i Falun med att städa lägenheten, Fixa naglarna på Daily life spa och sedan köra ett varv på stan. Har även beställt en ny jacka från Intersport i Umeå, Luhkaa, grymt snygg! Den kommer i augusti om jag har tur. Fick även besked om att en gammal kompis har fårr jobb i Karlsborg och kommer göra mig sällskap där under mina tio praktikveckor, Riktigt roligt!

I helgen blir det inflyttningsfest på Kristinegatan och nu blir det träning, spinning  75 på Måbättre. Nästa vecka håller jag mitt första Freepowerdancepass. Dags att dra igång och plugga in pass!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0