Fredag, Svett och Glädje

Easyline utbildning - genomförd och godkänd! Alexandra som utbildade oss var både motiverande och kom med bra och utvecklande tips och gick inte bara igenom grunderna utan även hur man kan variera passen. Roligt!
Har "hört" att passet är lite mer "äldreanpassat" men kan inte alls hålla med.. Jag tycker inte passet riktar sig till en eller den andra utan till alla. Med rätt peppning, mellan övningar och fokus kan passet både vända sig till den gamla mannen som den vältränade kvinnan/mannen, grymt roligt. Jag körde iallafall slut på mig, bra betyg! Hann även med att få diskutera lite med ansvariga Alexandra vilket alltid är givande. Diskussioner = Good shit!


Hann även med att dansa igenom mitt Freepowerpass så jag är nöjd med dagens träning. Påtal om träning, på boxpasset jag körde i onsdags förbrände jag 726 kcal, gott pass gott folk. Nu har jag just ätit lunch och avslutade med min favorit kaka: Pepparkakan, hur kommer det sig att den bara dyker upp på julen, den är ju en fröjd för både mage, smaklökar och sinne, och snäll blir man.


Nu skall jag gå och reparera en nagel, skicka lite mail och sedan förbereda mig för jobb på Olearys, Imorgon är det fest.. för en gångs skull...


Ät Tacos och må gott folk ♥



Gårdagens lunch;
Sallad: Bladspenat, fetaost, tomat och MELOOOON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0