im back and im stronger.

Bloggtorka? En del, det beror på att ett långt och underbart påsklov i halmstad och sedan har latheten legat kvar och inspirationen ...looost. Men nu är jag här igen. Whats new? Flyttredo som aldrig förr. Från en fullt möblerad lya till en tom lägenhet som ekar. Bestämde mig igår för att slänga upp alla möbler och på 3 timmar var nästan allt bort. Det som återstår är säng och soffbord och se åker idag..Vart ska vi bo? I sängen så klart. Säng och TV 4 veckor. Känns faktiskt helt okej!

Jag känner att när man haft perioder full med träning och man jagar resultat efter resultat kan det vara nyttigt att ta några dagar av och fokusera på annat för att inte tappa glöden med träningen. Jag känner efter en lägre träningsprofil i Halmstad har jag blivit mer på hugget och det är nu rätt att träna hårt. I går blev det en morgonpromenad, ett Punchout pass med Maria och sedan Freepowerdance. För den som är intresserad av dagens träning så blev det en morgonpromenad och en milslöptur. Imponerade mig själv.. hade ingen att tjata med vilket gjorde att jag fick lägga fokus vid löpningen och lyckades nå en riktigt bra tid på turen. Men jag föredrar att snacka lite gojja under turen trots allt. MEn var skönt. Skönt att få tänka i lugn och ro.



Resten av kvällen är jag hemma hos jenny och äta Thaimat och snackar den gojjan jag saknade på löpturen. Snart kommer de och hämtar mina sista prylar, bäst man städar upp..


Tips på mina vanliga mellanmål efter träning:
♥ Ägg
♥ Keso och apelsin
♥ Blåbärssoppa & mjölk (shake)
♥ Turkisk yoghurt, musli och en liten slev sylt.



- Mellanmål ska vara gott, som på fritids!

Gårdagens middag och en tomm lya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0