Jeans, sömmar och hard work work

Strax off to work.. Håller tummarna för aytt mitt knä håller genom hela arbetspasset. Efter det blir det att röjja igenom lite projekt och sedan se en film om man har tur! Vill nämligen få gjort så mycket som möjligt då jag i morgon först jobbar, sedan skall laga mat/äta ute? anyway med min Donna Sara! och sedan är det dags för innebandymatch, IBF Falun Ungdom herrer och Eric ska se till att gläsa! Så det vill jag inte missa. Tidigt Måndagmorgon är det färd mot Karlsborg!

I går, underbara fredag, hann med en smaskig och långlunch med Elin följt av shopping. Jeans var målet och vi trillade in på JC och hittade två par var. Men så enkelt var det inte nej, vi hade givetvis samma storlek och ena paret, bådas favorit par, ett par grå Tiger jeans var sönder.. Sömmen på bakfickan.. welll 1200:- är mycket för ett par jeans som redan är sönder.. Upptäcker sedan att sömmen släppt på Ellans med.. Attants! Well till sist blir vi erbjudna 45% på byxorna, tur att vi båda har hendiga släktingar! Dags att börja använda jeans och debuten blir på jobbet idag! Tiger var mitt favoritmärke innan. Jag och min Bästis Sandy hade alltid det, la hela barnbidraget på en tröja, jag hette till och med Tiiger__ på Lunarstorm.. haha borde fått rabatt i Tiger butikerna för min marknadsföring ;)



Kommentarer
Postat av: pj

hahahahha ja dom om någon borde ju sponsra dig!!!!

2011-10-02 @ 08:26:01
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0