Styrketräning och Soppa!

Igår blev det häng i soffan med styrketräningsboken och lite träningsupplägg. Efter att ha blivit inspirerad av: Mitt Kök så gjorde jag en Kronötskocka och morotssoppa med smördegsrullar till! Det blev riktigt fint. Vanligtvis har jag svårt att bli mätt på soppa men med brödet vid sidan om så gick det bra trots allt.

På kvällen blev det lite träning i form av crosstraining. Känner att jag vill trycka på med träning men en sund liten del av mig säger nej, du är skadad, du tar det lugnt. Jag tackar dig du lilla!

Idag tisdag blir det ännu mera styrketräningsfokus och det är Anja som står på tur för att få ett träningsprogram. Perfekt då tvingar jag hit min bror och henne, för jag måste ju gå igenom övningarna! Perfa! Det blir även ett träningspass om tiden räcker till och sedan sushi och lite kiss n tell med Sara!
I morgon eller rättare sagt inatt/morgon (03.37) bär det av till Linköping och helikopterflotiljen och Wandus! Riktigt roligt skall det bli!




Inger njuter av lite glass.

Kommentarer
Postat av: pj

sööööt!!!

2011-10-28 @ 13:15:54
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0