Testverksamhet och helg.

Nu har till och med Eva Sens klagat på att jag uppdaterar för sällan så nu lär jag bättra mig. Sedan jag lämnade Halmstad har jag till största del befunnit mig i Stockholm där jag har tillsammans med lite olika sjukgymnaster och idrottsanställda genomfört tester på soldater på Försvarsmakten, Livgardet. Ju fler tester som genomförs desto säkrare känner jag mig vilket känns väldigt roligt! Trivs otroligt bra och nu har vi två testtillfällen kvar!

Kom hem i onsdagskväll och har idag jobbat med lite träningsprogram till IBF Falun ungdom (dam) och ett eget träningsprogram som skall få mig att nå mina träningsmål! Det blev en morgonpromenad med Elin Alexandersson och sedan efter några timmars plugg framför datorn och ett bra och stabilt benpass på Måbättre med fokus på Knäkontroll. Knät känns betydligt starkare och jag vågade mig på mer krävande övningar.

Har även hunnit med lite massageträning och nu blir det snart dags för att krypa ned. Tänkte börja dagen med ett yogapass följt av överkroppsgym. Det kommer bli mer styrketräningsfokus framför datorn och sedan Innebandymatch mellan IBF Falun herrar och Mullsjö.
Snart är det jul och då kommer jag befinna mig i Halmstad och jobba lite extra på MQ i stan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0