Falun med sin glans

Tillbaka efter en snabbvisit i Sälen, Tandådalen! Lördagen började på bästa sätt med vinst för IBF Falunsungdomslag (Herrar) mot topptippade Västerås så laddade satt vi oss i bilen mot våra kräftvänner. Med alla på plats, mängder av kräfter och nubbe åkte hattarna på och vi drog igång! Charader, drinkar, dans och skratt. Tack Elin & Martin! ♥ 

Nu blir det tacos för hela slanten tills jag somnar, kan inte bli bättre. För övrigt på Shoppingkontot har det blivit MINA Vantar. Är överlycklig då jag i julas fick de bästa vantarna från Mamma. De kom såklart från MQ och var av märket Emilio, modellen var alldeles för liten för herrar vilket gjorde att de gick bättre hem på damsidan. Dock efter ett fiasko till personalresa till Finland vid årsskiftet tappade jag min ena vante och de gick inte att få tag på igen. Men nu har MQ tänkt till och gjort ett par identiska och nu av märket Zoul! Det blev även ett par ruggigt efterlängtade stövlar från Scorett!

I morgon börjar allvaret igen. Efter två veckors tycka-synd-om-mig-själv & knät-period är det dags för att ta nya tag med PI-kursen, små projekt samt träning & välbalanserad kost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0